Twijnstraat 17, Brugge , België
+32 476 70 06 02
info@ddk.be

Betalingen

How can we help?
< Alle onderwerpen
Afdrukken

Stand van de rekening

Je kan alle openstaande en reeds gedane betalingen opvragen via ‘My Booking Info‘. Zie ook ‘Jouw reservering

Let wel dat reeds gedane betalingen aan Booking.com en Airbnb niet altijd onmiddellijk doorgestort worden en mogelijks nog niet op het overzicht te zien zijn.

Betalingen appartement

Bij rechtstreekse reservaties verlopen de betalingen voor het appartement via de kredietkaart die je hebt opgegeven bij de reservering.

Standaard-voorwaarden

Bij een reservatie onder de standaardvoorwaarden (gratis annuleren tot 30 dagen vooraf) gebeuren de betalingen:
50% – dertig dagen vóór aankomst
50% – op de dag van aankomst

Flex-voorwaarden

Bij een reservering met flex-voorwaarden (gratis annuleren tot 1 dag vooraf) gebeurt de betaling:
100% – op de dag van aankomst

Eindafrekening

Op de laatste dag van jouw verblijf krijg je ’s morgens een e-mail met een overzicht van de rekeningen en het eventuele openstaande saldo.

Extra kosten kunnen het gevolg zijn van bepaalde dienstverleningen, huren van garage of aankopen bij de Honesty Bar.

In de e-mail krijg je meteen ook een link waarmee je online kunt betalen met kredietkaart (Visa, Mastercard, American Express).

Payconiq

Je kan ook tussentijds of het eindsaldo betalen met Payconiq. Gebruik hiervoor onze QR-tag:

Factuur

Heb je rechtstreeks gereserveerd en je wil een factuur ontvangen?

Stuur dan een verzoek naar bo@ddk.be met jouw naam, eventueel de coördinaten en BTW-nummer van jouw onderneming en een direct e-mailadres.


Vorige Aankomst
Volgende Contact
Inhoudsopgave