Hospitality Desk

Er is geen permanente receptie.

Op maandag en vrijdag zijn we wel doorgaans in de buurt van de receptie tijdens de kantooruren. En ook tijdens de week zijn we dikwijls in de buurt.
Toch lukt dit ons ook niet altijd.

Daarom hebben wij ook een ‘Hospitality Desk’ (of ‘Digitale Receptie’) ter beschikking : een gedeelte van onze website die alleen toegankelijk is voor de gasten en waar onze gasten 7/7 en 24/24 antwoorden kunnen vinden op alle vragen voor, tijdens en na hun verblijf omtrent:

het appartement

  • Een omschrijving van het appartement en de aanwezige infrastructuur.
  • Hoe het appartement bereiken
  • De uitrusting van de keuken
  • Handleidingen van de toestellen
  • Gebruikshandleiding van alle beschikbare toestellen, verwarming, enz…
  • Het huishoudelijk reglement

'De Drie Koningen'

  • Beschrijving van de gemeenschappelijke faciliteiten
  • Hoe inchecken (toegangscode) en hoe uitchecken ?
  • Hoe betalen ?
  • Login en paswoord voor Wifi
  • Hoe werkt de Honesty Bar ?
  • Hoe kunnen we brood bestellen bij de ‘bakker aan huis’ ?

Brugge

  • De voornaamste bezienswaardigheden
  • Leuke tips om nog meer inde regio te bezoeken?
  • Evenementen
  • Openbaar vervoer
  • Aanbevelingen van restaurants en bars
  • Parking