Hospitality Desk

Communicatie met onze gasten is heel belangrijk. Daarom maken wij gebruik van een ‘Hospitality Desk’ : onze virtuele infobalie.

Onze ‘Hospitality Desk’ is een ‘web app’ die je met elke browser op jouw smartphone, tablet op PC kan openen. Zo kan je vanaf 60 dagen voor jouw verblijf antwoorden vinden op allerlei vragen. Deze link naar de ‘Hospitality Desk’ kan je verder ook delen met jouw familie, vrienden of collega’s zodat iedereen alle informatie tijdig ter beschikking heeft:

over het appartement

  • Een omschrijving van het appartement en de aanwezige infrastructuur.
  • Hoe het appartement bereiken
  • De uitrusting van de keuken
  • Handleidingen van de toestellen
  • Gebruikshandleiding van alle beschikbare toestellen, verwarming, enz…
  • Het huishoudelijk reglement

over 'De Drie Koningen'

  • Beschrijving van de gemeenschappelijke faciliteiten
  • Hoe inchecken (toegangscode) en hoe uitchecken ?
  • Hoe betalen ?
  • Login en paswoord voor Wifi
  • Hoe werkt de Honesty Bar ?
  • Hoe kunnen we brood bestellen bij de ‘bakker aan huis’ ?

over Brugge

  • De voornaamste bezienswaardigheden
  • Leuke tips om nog meer inde regio te bezoeken?
  • Evenementen
  • Openbaar vervoer
  • Aanbevelingen van restaurants en bars
  • Parking 

De ervaring leert ons dat de link naar jouw Hospitality Desk soms in de spam-folder (vooral bij gmail, hotmail, …) terecht komt. Dus op tijd en stond even nakijken.

Heb je al een boeking bij De Drie Koningen ?

Browse naar http://govacation.mobi/ en gebruik de laatste 4 cijfers van jouw telefoonnummer met jouw paswoord.